torsdag 5 januari 2012

Hemma!

Nu är jag hemma! Känns som jag varit borta längre än jag varit och skönt att komma hem till familjen.

Flyget var ca 70 minuter sent till Göteborg och märkligast av allt var att vi fick stå som packade sillar på flygplatsbussen i München och bara vänta. På vad? Varför? Varmt och noll syre. Först vänta utanför terminalen, sen vänta utanför flygplanet. Kan väl säga att det var ganska irriterat i bussen och inte blev det så mycket bättre när vi klev ombord och möttes av en överkäck flygvärdinna . Och det var turbulens de första 40 minuterna.

Innan jag åkte hemåt svängde jag förbi dottern i Utby med mandariner, choklad och lite lokalt vin.

Jag har tagit en lååång varm dusch och känner mig som en ny människa. Ren. Tänk att det kan vara så skönt att duscha!

Kommande dagar läggs det upp bilder på renoveringarna som gjorts och lite andra bilder från veckan i Tursi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar